Wyscig_World_Superbike_Tajlandia

Jonathan Rea nie zostawia złudzeń w Tajlandii

Jonathan Rea nie pozostawił dziś złudzeń rywalom w Tajlandii. W wyścigu numer 1 Brytyjczyk n Kawasaki ZX10R prowadził stawkę od samego startu do mety, przywożąc do mety ponad 6 sekund bezpiecznej przewagi. Więcej działo się z tyłu. Za Rea przez cały wyścig pościg prowadził Chaz Davies na Ducati 1199R, praktycznie od początku wyścigu pozostając na drugiej pozycji. Niestety pościg ten nie przyniósł zamierzonego skutku i Davies musiał zadowolić się niższym stopniem podium. Trzecie miejsce na ostatnim zakręcie wydarł świetnym atakiem Tom Sykes na Kawasaki. Zepchnęło to Marco Melandriego z ekipy Ducati poza pudło i dało w efekcie kolejne w pełni brytyjskie podium.

Wyniki Wyścig 1, WSBK Chang International Circuit:
1. Jonathan Rea GBR Kawasaki Racing ZX-10R 20 laps
2. Chaz Davies GBR Aruba.it Racing Ducati 1199R +6.279s
3. Tom Sykes GBR Kawasaki Racing ZX-10R +8.165s
4. Marco Melandri ITA Aruba.it Racing Ducati 1199R +8.239s
5. Michael van der Mark NED PATA Yamaha YZF-R1 +11.384s
6. Alex Lowes GBR PATA Crescent Yamaha R1 +14.862s
7. Jordi Torres ESP Althea BMW S1000RR +26.035s
8. Leon Camier GBR MV Agusta RC F4 RR +31.755s
9. Nicky Hayden USA Red Bull Honda CBR1000RR SP2 +33.305s
10. Stefan Bradl GER Red Bull Honda CBR1000RR SP2 +35.208s
11. Xavi Fores ESP Barni Ducati 1199R +35.428s
12. Randy Krummenacher SWI Puccetti Kawasaki ZX-10R +38.865s
13. Lorenzo Savadori ITA Milwaukee Aprilia RSV4 +39.869s
14. Markus Reiterberger GER Althea BMW S1000RR +40.140s
15. Roman Ramos ESP Team Go Eleven Kawasaki ZX-10R +47.407s
16. Alex de Angelis SMR Pedercini Kawasaki ZX-10R +57.203s
17. Riccardo Russo ITA Guandalini Yamaha YZF-R1 +1 laps
18. Ondrej Jezek CZE Grillini Kawasaki ZX-10R +1 laps

Nie ukończyli:

19. Eugene Laverty IRE Milwaukee Aprilia RSV4
20. Ayrton Badovini ITA Grillini Kawasaki ZX-10R

Nie startowali:

Leandro Mercado ITA IodaRacing Aprilia RSV4

Napisane przez

Moja przygoda z motocyklami cały czas meandruje. Dzięki temu miałem okazję ścigać się w wyścigach drogowych i brać udział w imprezach hard enduro. Kilka rzeczy pozostaje niezmiennych. Dwie najważniejsze z nich, to wiara w to, że w jeździe na dwóch kołach wciąż najbardziej istotny jest człowiek, a nie maszyna i technologia oraz fakt, że polski rynek potrzebuje porządnego motocyklowego on-line magazynu.

Możesz polubić również: